Ervaar de kracht van een hecht netwerk en bereik meer!

Met iMIS betrek je donateurs en vrijwilligers bij jullie gemeenschappelijke missie. Anytime, anywhere, from any device. Verbind en faciliteer met iMIS. Het pakket ondersteunt onder andere de donateursadministratie in een naadloos geïntegreerd cloud-based systeem. Verwerk donaties en schenkingen, beheer je community en organiseer evenementen vanuit één systeem. Dit én meer zorgt voor verbeterde betrokkenheid, loyaliteit en verhoogt de waarde van de leden in jouw community. Doordat processen en acties geautomatiseerd en geïntegreerd verlopen is de interactie tussen stakeholders vele malen makkelijker en sneller!

Uniek aan iMIS is de manier waarop CRM en CMS in een integrale oplossing met elkaar gecombineerd worden. Daardoor is het een vervanging voor meerdere applicaties en systemen zoals CRM, CMS, e-mailpakket en rapportageomgeving.

FEATURES VAN iMIS FONDSENWERVING

Hieronder vind je een overzicht van alle beschikbare features van iMIS voor fondsenwervende organisaties.


 

Relaties – Krijg een helder beeld van elke interactie met uw donateurs, vrijwilligers, ambassadeurs en andere belangrijke personen die betrokken zijn bij uw organisatie.

  • Beheer relaties door contact- én demografische gegevens vast te leggen voor individuen, organisaties en groepen.
  • Controleer en corrigeer gegevens op het moment van invoer of in batch achteraf.
  • Creëer unieke relaties tussen individuen en/of organisaties.
  • Sta geautoriseerde gebruikers toe om contactinformatie van bepaalde personen en organisaties te beheren.
  • Voldoe aan de privacy standaard zoals gesteld in de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

 

Fondsenwerving – Fondsenwerving is zoveel breder dan het zoeken naar financiën! Elke gift is waardevol, in welke vorm dan ook: kennis, materialen, nalatenschap, of diensten. Verbeter de communicatie met donateurs, verhoog de betrokkenheid en genereer meer giften.

  • Registreer, beheer én incasseer giften. Eenmalig, periodiek, via automatische incasso, online betaling of per factuur. 
  • Altijd de meest actuele overzichten van giften en toezeggingen.
  • Laat supporters online geven, hun eigen profielen beheren en donatiegeschiedenis bekijken.
  • Stuur geautomatiseerde, gepersonaliseerde gift-, bedank- en bevestigingsmails.
  • Volg én meet de prestaties van campagnes, acties en andere fondsenwervende activiteiten.

 

Evenementen – Maak van je evenementen een unieke ervaring met het gemak dat deelnemers verlangen.                                                                                                                   

  • Beheer de planning, logistiek, communicatie en registratie voor evenementen van alle soorten en maten.
  • Bied flexibele prijzen aan op basis van registratiedatum, lidmaatschapstype of andere informatie.
  • Automatiseer herinnering- en bedankmails.
  • Maak eenvoudig een responsieve evenement-microsite met agenda, deelnemerslijst, Twitter-feed én meer.

 

Mail – Vergroot betrokkenheid van de personen en organisaties in uw bestand met gepersonaliseerde, geautomatiseerde en geïntegreerde e-mailcampagnes.                                                                             

  • Personaliseer uw e-mailcampagnes eenvoudig met gegevens rechtstreeks vanuit uw iMIS-systeem.
  • Registreer meerdere nieuwsbrieven met een sluitend opt-in proces.
  • Analyseer resultaten – hoe worden de mailingen ontvangen? Welke mailingen worden gelezen? Welke levert de meeste clicks op? Wat werkt goed en wat niet? Herken opkomende trends en speel daar snel op in.
  • Plan en automatiseer e-mails, waaronder nieuwsberichten, herinneringen en updates.

 

Selfservice – Anytime, anywhere, from any device! Stel uw gebruikers, donateurs en deelnemers in staat om altijd en overal hun zaken te regelen op elk apparaat.

  • De functionaliteit die de gebruiker gewend is op desktopversie is ook aanwezig op smartphone en tablet.
  • Geef donateurs de mogelijkheid om hun profiel te beheren en online hun donaties te regelen.
  • Geef iedereen de mogelijkheid en zich te registreren voor evenementen. Onbekende relaties en organisaties worden automatisch opgenomen in uw gegevensbestand.

 

Community – Gebruik de kracht van het netwerk. Geef je ambassadeurs en donateurs de mogelijkheid om online met elkaar in contact te komen, te communiceren en samen te werken.

  • Maak meerdere community’s aan – elk met zijn eigen beveiligingsinstellingen, discussiefora, documentbibliotheken, wiki’s en blogs.
  • Verbeter de communicatie en samenwerking tussen personen onderling binnen een veilige onlinegemeenschap.
  • Verstrek en beheer centraal de useraccounts en toegangsrechten.

 

Website – Gebruik iMIS om uw volledige aanwezigheid op het web te beheren of te integreren met een aantal populaire Content Management Systemen.

  • Kies uit een groot aantal configureerbare en responsieve sjablonen om snel en betaalbaar uw website te ontwerpen.
  • Bouw snel geavanceerde webpagina’s met configureerbare kant-en-klare web onderdelen, zoals menu’s, lijsten, grafieken, kalenders, gebruikersprofielen en meer.
  • Integreer automatisch data uit iMIS in de website, zoals overzicht van commissies, community’s, een agenda van evenement, etc.
  • Bied online formulieren voor het aanmelden voor evenement, nieuwsbrieven en lidmaatschappen.
  • Bied de mogelijk om online te doneren of een (doorlopende) schenkingstoezegging te doen.
  • Laat je staf, of aangewezen vrijwilligers de verschillende sites beheren en van actuele content voorzien.
  • Gebruik een uniforme zoekoptie om informatie uit uw iMIS-database te vinden, waaronder contacten, evenementen, documenten en meer.

 

Scoring – Meet, volg en verbeter de betrokkenheid van uw donateurs.                                                                                                                                                                                      

  • Bereken betrokkenheid met behulp van componenten zoals het bijwonen van evenementen, aantal en grootte van donaties, vrijwilligersuren, online gemeenschapsparticipatie, e-mail scoring en websitebezoeken.
  • Track engagementscores per gewenste tijdseenheid van week, maand of jaar.
  • Behoud overzicht door middel van dashboards met totaal en/of gedetailleerde scores.

 

Automation – Zorg ervoor dat je medewerkers meer tijd overhouden voor taken die er echt toe doen. Verhoog de productiviteit en kwaliteit door tijdrovende handmatige taken te automatiseren en/of te ondersteunen door slimme oplossingen.

  • Verstuur e-mails om nieuwe leden te verwelkomen na een aanmelding, of verstuur een dankbetuiging na het overmaken van een donatie. Dit alles zonder uw personeel te belasten
  • Waarschuw personeel bij het bekijken van een bestand in iMIS wanneer gegevens ontbreken of handelingen uitgevoerd moeten worden.
  • Automatiseer het proces om complete mailingcampagnes uit voeren of verstuur gepersonaliseerde rapportages naar speciaal geselecteerde personen.


Dashboards – 
Continu inzicht in de prestaties van je organisatie door realtime metingen van opgestelde KPI’s op basis van je organisatiedoelstellingen.                                                                                                                                                                                                                                                                                       

  • Gebruik standaard dashboards – gebaseerd op best practices uit de branche – voor fondsenwerving.
  • Configureer dashboards voor specifieke inzichten, door middel van het eenvoudig te gebruiken drag-and-drop systeem.
  • Geef specifieke onderdelen van dashboards weer op de memberportal en/of definieer dashboards voor het management, afdelingshoofd of per gebruiker(sgroep).

 

VOORDELEN VAN iMIS

Lagere kosten voor initiële implementatie, beheer én uitbreiding
Alle modules, waaronder het CRM en CMS, zijn in één applicatie ondergebracht. Daardoor liggen alle gegevens vast in dezelfde database. Dit maakt de initiële implementatie eenvoudiger, maar heeft vooral grote voordelen op de lange termijn. Nieuwe initiatieven op de site of in de webshop vereisen niet langer een nieuwe of gewijzigde interface tussen het CRM pakket en andere systemen.

 

Gestroomlijnde en geautomatiseerde processen en campagnes
Met de geavanceerde campagne manager kunnen marketingprocessen eenvoudig ontwikkeld en aangepast worden. Op het gebied van marketing automation kunnen database- en event driven marketingcampagnes worden ingericht, waarbij goed lopende campagnes zelfs automatisch uitgevoerd kunnen worden. De medewerkers krijgen de handen vrij voor evaluatie en optimalisatie, ondersteund door de rapportages uit iMIS.

 

Gedegen oplossing, aangepast aan jouw markt
iMIS is een functioneel rijke, gespecialiseerde oplossing waarin alle denkbare functionaliteiten standaard beschikbaar zijn en eventuele specifieke wensen configureerbaar zijn. iMIS is een wereldwijd veelgebruikt pakket en is door Konnekted aangepast aan de Nederlandse markt. Dit betreft zowel de letterlijke vertaling van het systeem als de functionele vertaalslag op het gebied van bijvoorbeeld persoons- en adresgegevens en het Nederlands betaalverkeer.

 

 

NIEUWSGIERIG GEWORDEN?

Vraag nu een demo aan        Doe ons online assessment