Ervaar de kracht van een hecht netwerk en bereik meer!

Met iMIS betrek je leden bij jullie gemeenschappelijke missie. Anytime, anywhere, from any device. Verbind en faciliteer met iMIS. Het pakket ondersteunt de ledenadministratie in een naadloos geïntegreerd cloud-based systeem. Verwerk contributiebetalingen, beheer je community, organiseer evenementen en borg de kwalificaties van de leden door middel van de certificeringsmodule. Dit én meer zorgt voor verbeterde betrokkenheid, loyaliteit en verhoogt de waarde van de leden in jouw community. Doordat processen en acties geautomatiseerd en geïntegreerd verlopen is de interactie tussen stakeholders vele malen makkelijker en sneller!

Uniek aan iMIS is de manier waarop CRM en CMS in een integrale oplossing met elkaar gecombineerd worden. Daardoor is het een vervanging voor meerdere applicaties en systemen zoals CRM, CMS, e-mailpakket en rapportageomgeving.

FEATURES VAN iMIS BEROEPSORGANISATIES

Hieronder vind je een overzicht van alle beschikbare features van iMIS voor beroepsorganisaties. 


 

Relaties – Krijg een helder beeld van elke interactie met de leden die betrokken zijn bij uw organisatie.                                                                                          

  • Beheer relaties, door contact- én demografische gegevens vast te leggen voor individuen, organisaties en groepen.
  • Controleer en corrigeer gegevens op het moment van invoer of in batch achteraf.
  • Creëer unieke relaties tussen individuen en/of organisaties.
  • Sta geautoriseerde gebruikers toe om contactinformatie van bepaalde personen en organisaties te beheren.
  • Voldoe aan de privacy standaard zoals gesteld in de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

 

Lidmaatschappen – Geef een boost aan de betrokkenheid en tevredenheid van je leden en verbind ze langer aan je organisatie.                                                                                                             

  • Beheer individuele- of organisatielidmaatschappen en bijbehorende contributies van eenvoudige tot gelaagde lidmaatschapsvormen.
  • Mogelijkheid om online aan te melden, lidmaatschappen te verlengen en (contributie) facturen in te zien.
  • Geef je leden toegang om hun profiel in te zien en te wijzigen of hun lidmaatschap aan te passen.
  • Stuur geautomatiseerde, gepersonaliseerde e-mails over geplande evenementen, naderende deadlines of openstaande facturen.
  • Beheer commissies, regio’s en afdelingen.

 

Evenementen – Organiseer en transformeer je evenementen in een unieke ervaring met het gemak dat deelnemers verlangen.                                                                                                                  

  • Beheer de planning, logistiek, communicatie en registratie voor evenementen van alle soorten en maten.
  • Bied flexibele prijzen aan op basis van registratiedatum, lidmaatschapstype of andere informatie.
  • Automatiseer ticketing, herinnering- en bedank e-mails.
  • Maak eenvoudig een responsieve evenementsite met agenda, deelnemerslijst, Twitter-feed én meer.


Certificering – 
Beheer en automatiseer je eigen certificeringsprogramma.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

  • Definieer meerdere certificeringsprogramma’s – elk met een unieke reeks criteria waaraan voldaan moet worden.
  • Geef elke combinatie van vereisten voor certificering op, bijvoorbeeld aanwezigheidsregistratie bij trainingen/evenementen en afname van diensten.
  • Bied leden de mogelijkheid om online punten te reclameren en hun actuele status te volgen.
  • Stuur geautomatiseerde e-mails met de actuele certificeringsstatus, verloop, etc.


Mail – 
Vergroot betrokkenheid van je leden met bij gepersonaliseerde, geautomatiseerde en geïntegreerde e-mailcampagnes.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

  • Personaliseer uw e-mailcampagnes eenvoudig met gegevens rechtstreeks vanuit uw iMIS-systeem.
  • Registreer meerdere nieuwsbrieven met een sluitend opt-in proces.
  • Analyseer resultaten – hoe worden de mailingen ontvangen? Welke mailingen worden gelezen? Welke levert de meeste clicks op? Wat werkt goed en wat niet? Herken opkomende trends en speel daar snel op in.
  • Plan en automatiseer e-mails, waaronder nieuwsberichten, herinneringen en updates.


Selfservice – 
Anytime, anywhere, from any device! Stel je gebruikers in staat om altijd en overal hun zaken te regelen op elk apparaat.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

  • De functionaliteit die de gebruiker gewend is op desktopversie is ook aanwezig op smartphone en tablet
  • Geef leden de mogelijkheid om hun profiel te beheren te registreren voor evenementen en hun certificering te volgen.
  • Geef leden de mogelijkheid om zich aan te sluiten bij kennis-/regio groepen (community’s).


Community – 
Gebruik de kracht van het netwerk. Geef je leden de mogelijkheid om online met elkaar in verbinding te komen, te communiceren en samenwerken.                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

  • Maak meerdere community’s aan – elk met zijn eigen beveiligingsinstellingen, discussiefora, documentbibliotheken, wiki’s en blogs.
  • Bevorder  communicatie en samenwerking tussen uw relaties binnen een veilige online gemeenschap.
  • Verstrek en beheer centraal de useraccounts en toegangsrechten.


Website – 
Gebruik iMIS om uw volledige aanwezigheid op het web te beheren of te integreren met een aantal populaire Cotent Management Systemen.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

  • Kies uit een groot aantal configureerbare en responsieve sjablonen om snel en betaalbaar uw website te ontwerpen.
  • Bouw snel geavanceerde webpagina’s met configureerbare kant-en-klare web onderdelen, zoals menu’s, lijsten, grafieken, kalenders, gebruikersprofielen en meer.
  • Integreer automatisch data uit iMIS in de website, zoals overzicht van commissies, community’s, een agenda van evenement, etc.
  • Bied online formulieren voor het aanmelden voor evenement, nieuwsbrieven, en lidmaatschappen.
  • Laat je staf of aangewezen vrijwilligers de verschillende sites beheren en van actuele content voorzien.
  • Gebruik een uniforme zoekoptie om informatie uit uw iMIS-database te vinden, waaronder contacten, evenementen, documenten en meer.

 

Scoring – Meet, volg en verbeter de betrokkenheid van uw leden bij de organisatie.                                                                                                                                                                                      

  • Bereken betrokkenheid met behulp van componenten zoals het bijwonen van evenementen, aantal vrijwilligersuren, online gemeenschapsparticipatie, e-mail scoring en websitebezoeken.
  • Track engagementscores per gewenste tijdseenheid van week, maand of jaar.
  • Behoud overzicht door middel van dashboard met totaal en/of gedetailleerde scores.


Automation – 
Zorg ervoor dat je medewerkers meer tijd overhouden voor taken die er echt toe doen. Verhoog de productiviteit en kwaliteit door tijdrovende handmatige taken te automatiseren en te voorzien van slimme oplossingen.                                                                                                                                      

  • Verstuur e-mails om nieuwe leden te verwelkomen na een aanmelding, of verstuur een dankbetuiging na afloop van een evenement. Dit alles zonder uw personeel te belasten.
  • Signaleer je staf op het ontbreken van gegevens of andere relevante situaties zodat ze hier tijdens persoonlijk contact rekening mee kunnen houden.
  • Automatiseer het proces om complete e-mailcampagnes uit te voeren of verstuur gepersonaliseerde rapportages naar geselecteerde personen.

 

Dashboards – Continu inzicht in de prestaties van je organisatie door realtime metingen van opgestelde KPI’s op basis van je organisatiedoelstellingen.

  • Gebruik standaard dashboards – gebaseerd op best practices uit de branche – voor lidmaatschap, evenementen en certificeringsbeheer.
  • Configureer standaard dashboards voor uw specifieke behoeften of maak nieuwe dashboards door middel van de eenvoudig te gebruiken drag-and-drop systeem.
  • Geef geselecteerde elementen van dashboards weer op de website of geef genereer dashboards voor het management, afdelingshoofd of per gebruiker(sgroep)

VOORDELEN VAN iMIS

Lagere kosten voor initiële implementatie, beheer én uitbreiding
Alle modules, waaronder het CRM en CMS, zijn in één applicatie ondergebracht. Daardoor liggen alle gegevens vast in dezelfde database. Dit maakt de initiële implementatie eenvoudiger, maar heeft vooral grote voordelen op de lange termijn. Nieuwe initiatieven op de site of in de webshop vereisen niet langer een nieuwe of gewijzigde interface tussen het CRM pakket en andere systemen.

 

Gestroomlijnde en geautomatiseerde processen en campagnes
Met de geavanceerde campagne manager kunnen marketingprocessen eenvoudig ontwikkeld en aangepast worden. Op het gebied van marketing automation kunnen database- en event driven marketingcampagnes worden ingericht, waarbij goed lopende campagnes zelfs automatisch uitgevoerd kunnen worden. De medewerkers krijgen de handen vrij voor evaluatie en optimalisatie, ondersteund door de rapportages uit iMIS.

 

Gedegen oplossing, aangepast aan jouw markt
iMIS is een functioneel rijke, gespecialiseerde oplossing waarin alle denkbare functionaliteiten standaard beschikbaar zijn en eventuele specifieke wensen configureerbaar zijn. iMIS is een wereldwijd veelgebruikt pakket en is door Konnekted aangepast aan de Nederlandse markt. Dit betreft zowel de letterlijke vertaling van het systeem als de functionele vertaalslag op het gebied van bijvoorbeeld persoons- en adresgegevens en het Nederlands betaalverkeer.


 

 

NIEUWSGIERIG GEWORDEN?

Vraag nu een demo aan        Doe ons online assessment