Leden en vrijwilligers zijn essentieel voor beroepsorganisaties. iMIS zorgt ervoor dat de interactie met de leden en vrijwilligers persoonlijker verloopt, wat resulteert in verbeterde betrokkenheid en loyaliteit. Ook verloopt de interactie vele malen makkelijker, sneller en efficiënter doordat processen en acties geautomatiseerd en geïntegreerd verlopen.

Uniek aan iMIS is de manier waarop CRM en CMS in één integrale oplossing met elkaar gecombineerd worden. Daardoor is het een vervanging voor meerdere losse applicaties en systemen, bijvoorbeeld CRM, CMS, emailpakket en een rapportageomgeving.

FEATURES VAN IMIS BEROEPSORGANISATIES

Hieronder vind je een overzicht van alle beschikbare features van iMIS voor beroepsorganisaties. 


 

Contacten – Krijg een helder beeld van elke interactie met jouw leden, donateurs en andere relaties.

  • Beheer contacten, NAW- en demografische gegevens voor individuen, organisaties of groepen.
  • Creëer unieke wederkerige relaties tussen individuen of organisaties.
  • Sta aangewezen gebruikers toe om contactinformatie voor bepaalde relaties beheren.
  • Verzeker het hoogste niveau van beveiliging voor de persoonlijke gegevens van uw community met een PCI-gevalideerde oplossing.

 

Membership – Geef een boost aan de betrokkenheid en tevredenheid van je relaties en verbind ze langer aan je organisatie en missie.

  • Beheer individuele- of organisatielidmaatschappen en bijbehorende kosten van eenvoudige tot complexe, meer gelaagde lidmaatschap vormen.
  • Mogelijkheid om online lidmaatschappen te vernieuwen en profielen te beheren
  • Geef je leden toegang om hun profiel in te zien en te wijzigen of hun lidmaatschap te aan te passen.
  • Stuur geautomatiseerde, gepersonaliseerde e-mailherinneringen over deadlines of andere geplande events.

 

Evenementen – Organiseer en transformeer je evenementen in een unieke ervaring met het gemak dat deelnemers verlangen.

  • Beheer de planning, logistiek, communicatie en registratie voor evenementen van alle soorten en maten.
  • Bied flexibele prijzen aan op basis van registratiedatum, lidmaatschapstype of andere informatie.
  • Automatiseer herinnering- en bedank e-mails.
  • Maak eenvoudig een responsieve evenement-microsite met agenda, deelnemerslijst, Twitter-feed én meer.


Certificering – 
Manage een eigen certificeringsprogramma.

  • Definieer meerdere certificeringsprogramma’s – elk met een unieke reeks criteria waarom voldaan moet worden.
  • Geef elke combinatie van vereisten voor certificering op, bijvoorbeeld aanwezigheidsregistratie bij events.
  • Mogelijkheid aanvragers in staat stellen om hun certificeringsvoortgang online aan te vragen en te volgen.
  • Stuur geautomatiseerde herinneringen naar relaties die hun certificeringen moeten vernieuwen.


Mail – 
Vergroot betrokkenheid van je leden met bij gepersonaliseerde, geautomatiseerde en geïntegreerde e-mailcampagnes.

  • Personaliseer uw e-mailcampagnes eenvoudig met gegevens rechtstreeks vanuit uw iMIS-systeem.
  • Analyseer resultaten – hoe worden de mailingen ontvangen? Hoeveel unieke clicks? Wat werkt, wat werkt niet en ontdekt nieuwe trend.
  • Plan en automatiseer e-mails, herinneringen en updates.


Self-Service – 
Anytime, anywhere, from any device! Stel je gebruikers in staat om altijd en overal hun zaken te doen op elk apparaat.

  • Geef leden de mogelijkheid om hun profiel te bekijken, donaties te doen, registreren voor evenementen en hun certificering te volgen.


Community – 
Gebruik de kracht van het netwerk. Geef je leden de mogelijkheid om online met elkaar in verbinding te komen, te communiceren en samen werken.

  • Maak meerdere community’s – elk met zijn eigen beveiligingsinstellingen, discussiefora, documentbibliotheken, wiki’s en blogs.
  • Bevorder verbeterde communicatie en samenwerking tussen uw kiezers binnen een veilige onlinegemeenschap.


Website – 
Gebruik iMIS om uw volledige aanwezigheid op het web te beheren of te integreren met een aantal populaire Cotent Management Systemen.

  • Kies uit een galerij van configureerbare en responsieve sitesjablonen om snel en betaalbaar uw website te ontwerpen.
  • Beheer eenvoudig websites in een aantal talen, waaronder Spaans, Frans en Nederlands.
  • Bouw snel geavanceerde webpagina’s met uiterst configureerbare kant-en-klare web onderdelen, zoals menu’s, lijsten, grafieken, kalenders, gebruikersprofielen en meer.
  • Gebruik een uniforme zoekoptie om informatie uit uw iMIS-database te vinden, waaronder contacten, evenementen, documenten en meer.

 

Scoring – Meet, volg en verbeter de betrokkenheid bij uw leden, donateurs en andere relaties.

  • Bereken betrokkenheid met behulp van componenten zoals het bijwonen van evenementen, aantal en grootte van donaties, deelname aan evenementen, vrijwilligersuren, online gemeenschapsparticipatie, e-mail scoring en websitebezoeken.
  • Track engagementscores per gewenste tijdseenheid van week, maand of jaar.
  • Creëer een overzicht door middel van eenvoudig af te stemmen dashboards.


Automation – 
Zorg ervoor dat je medewerkers meer tijd overhouden voor taken die er echt toe doen. Verhoog de productiviteit en kwaliteit door tijdrovende handmatige taken te automatiseren en te voorzien van slimme oplossingen.

  • Verstuur e-mails om nieuwe leden te verwelkomen na een aanmelding, of verstuur een dankbetuiging na het overmaken van een donatie. Dit alles zonder uw personeel te belasten
  • Waarschuw personeel bij het bekijken van een bestand in iMIS wanneer gegevens ontbreken of handelingen uitgevoerd moeten worden.
  • Automatiseer het proces om complete mailingcampagnes uit voeren. Of verstuur gepersonaliseerde rapportages naar speciaal geselecteerde personen.

 

Dashboards – Continu inzicht in de prestatie van je organisatie door realtimemeting van opgestelde KPI’s.

  • Gebruik standaard dashboards – gebaseerd op best practices uit de branche – voor lidmaatschap, fondsenwerving, evenementen en certificeringsbeheer.
  • Configureer standaard dashboards voor uw specifieke behoeften of maak nieuwe dashboards door middel van de eenvoudig te gebruiken drag-and-drop systeem.
  • Geef geselecteerde elementen van dashboards weer op de website of geef genereer dashboards voor het management, afdelingshoofd of per gebruiker(sgroep)

VOORDELEN VAN IMIS

Lagere kosten voor initiële implementatie, beheer én uitbreiding
Alle modules, waaronder het CRM en CMS, zijn in één applicatie ondergebracht. Daardoor liggen alle gegevens vast in dezelfde database. Dit maakt de initiële implementatie eenvoudiger, maar heeft vooral grote voordelen op de lange termijn. Nieuwe initiatieven op de site of in de webshop vereisen niet langer een nieuwe of gewijzigde interface tussen het CRM pakket en andere systemen.

 

Gestroomlijnde en geautomatiseerde processen en campagnes
Met de geavanceerde campagne manager kunnen marketingprocessen eenvoudig ontwikkeld en aangepast worden. Op het gebied van marketing automation kunnen database- en event driven marketingcampagnes worden ingericht, waarbij goed lopende campagnes zelfs automatisch uitgevoerd kunnen worden. De medewerkers krijgen de handen vrij voor evaluatie en optimalisatie, ondersteund door de rapportages uit iMIS.

 

Gedegen oplossing, aangepast aan jouw markt
iMIS is een functioneel rijke, gespecialiseerde oplossing waarin alle denkbare functionaliteit standaard beschikbaar is en eventuele specifieke wensen configureerbaar zijn. iMIS is een wereldwijd veelgebruikt pakket en is door Konnekted aangepast aan de Nederlandse markt. Dit betreft zowel de letterlijke vertaling van het systeem als de functionele vertaalslag op het gebied van bijvoorbeeld persoons- en adresgegevens en het Nederlands betaalverkeer.


 

 

NIEUWSGIERIG GEWORDEN?

Vraag nu een demo aan        Doe ons online assessment